Vakuuminis siurblys – tai daugiafunkcis įrenginys, naudojamas sistemoms automobiliuose ir technikoje diagnozuoti, kurio veikimas pagrįstas slėgiu arba vakuumu. Jame yra priedai, kuriuos galima naudoti beveik bet kuriame variklyje ar sistemoje.
Naudodami siurblį galite atlikti diagnostiką, be kita ko, šias sistemas ir sistemas:
Kompiuterizuota variklio valdymo įranga:
- barometrinio slėgio jutiklis (BARO)
- PVC sistema
- išmetamųjų dujų recirkuliacija (EGR)
- storos plėvelės slėgio jutikliai (MAP)
Uždegimo valdymo įtaisai:
- neigiamo uždegimo paankstinimas
- delsos vožtuvas: SDV, RCV
Stabdžių sistema:
- klasikiniai stabdžiai
- ABS stabdžiai
- pneumatiniai stabdžiai
- Stabdžių trosai
- stabdžių servo
Kitos sistemos:
- oro kondicionavimas
- kruizo kontrolė
- kuro bakas ir kuro sistema
- vakuuminė durų uždarymo sistema
Naudojimas
Išmetamųjų dujų recirkuliacijos (EGR) sistemos diagnostika
- EGR sistemos vožtuvas yra vakuuminio vožtuvo pavyzdys. Jei nėra neigiamo slėgio, vožtuvas uždaromas ir iš jo neišeina išmetamosios dujos. Kai vožtuvas veikia vakuumą, jis atsidaro, todėl išmetamosios dujos gali recirkuliuoti.
Storosios plėvelės slėgio jutiklių (MAP) diagnostika
- Sumontuokite siurblį ir rezervuaro sistemą taip, lyg ištuštinkite stabdžių apkabas, tada prijunkite prie jutiklio vakuuminio jungties.
- Spauskite siurblio rankenėlę, kol rodyklė parodys -0,5 baro. Nustokite siurbti ir stebėkite antgalį, laikykite jį nejudantį. Jei žymeklis juda, MAP jutiklis yra pažeistas.
- Veikimo metu MAP jutiklis siunčia grįžtamojo ryšio signalus į valdymo kompiuterį. Priklausomai nuo vakuumo lygio, signalo dažnis yra nuo 85 Hz iki 160 Hz. Dažnio matavimui reikalingas dažnio matuoklis, jį reikia prijungti pagal jutiklio ir skaitiklio nurodymus.
Stabdžių skyscio nuleidimas.
- Įsitikinkite, kad stabdžių išsiplėtimo bakas yra pripildytas skysčio iki vardinio tūrio.