Vakuuminis siurblys – tai daugiafunkcis įrenginys, naudojamas sistemoms automobiliuose ir technikoje diagnozuoti, kurio veikimas pagrįstas slėgiu arba vakuumu. Jame yra priedai, kuriuos galima naudoti beveik bet kuriame variklyje ar sistemoje.
Naudodami siurblį galite atlikti diagnostiką, be kita ko, šias sistemas ir sistemas:
Kompiuterizuota variklio valdymo įranga:
barometrinio slėgio jutiklis (BARO)
PVC sistema
išmetamųjų dujų recirkuliacija (EGR)
storos plėvelės slėgio jutikliai (MAP)
Uždegimo valdymo įtaisai:
neigiamo uždegimo paankstinimas
delsos vožtuvas: SDV, RCV
Stabdžių sistema:
klasikiniai stabdžiai
ABS stabdžiai
pneumatiniai stabdžiai
Stabdžių trosai
stabdžių servo
Kitos sistemos:
oro kondicionavimas
kruizo kontrolė
kuro bakas ir kuro sistema
vakuuminė durų uždarymo sistema
Naudojimas Išmetamųjų dujų recirkuliacijos (EGR) sistemos diagnostika
EGR sistemos vožtuvas yra vakuuminio vožtuvo pavyzdys. Jei nėra neigiamo slėgio, vožtuvas uždaromas ir iš jo neišeina išmetamosios dujos. Kai vožtuvas veikia vakuumą, jis atsidaro, todėl išmetamosios dujos gali recirkuliuoti.
Sumontuokite siurblį ir rezervuaro sistemą taip, lyg ištuštinkite stabdžių apkabas, tada prijunkite prie jutiklio vakuuminio jungties.
Spauskite siurblio rankenėlę, kol rodyklė parodys -0,5 baro. Nustokite siurbti ir stebėkite antgalį, laikykite jį nejudantį. Jei žymeklis juda, MAP jutiklis yra pažeistas.
Veikimo metu MAP jutiklis siunčia grįžtamojo ryšio signalus į valdymo kompiuterį. Priklausomai nuo vakuumo lygio, signalo dažnis yra nuo 85 Hz iki 160 Hz. Dažnio matavimui reikalingas dažnio matuoklis, jį reikia prijungti pagal jutiklio ir skaitiklio nurodymus.
Stabdžių skyscio nuleidimas.
Įsitikinkite, kad stabdžių išsiplėtimo bakas yra pripildytas skysčio iki vardinio tūrio.