Aukštos kokybės antikorozinė priemonė skysčio pavidalu sintetinių dervų ir gumos pagrindu
Jis skirtas išoriniams ir vidiniams automobilio kėbulo paviršiams, dugnui, ratų arkoms, sparnams, automobilių slenksčių apatiniams paviršiams ir kt.
Tinka vidiniams gaubto, durelių ir korpuso stiprintuvų paviršiams apdoroti
Profesionaliam kėbulo remontui naudojamas apsaugoti suvirinimo siūles iš vidaus, apsaugoti naujų kėbulo vidinius paviršius, taip pat apdirbti sparnus, dureles, gaubtus, bagažines ir kt.
Savybės:
Sudaro tvirtą, lygią, nenutrinamą elastinę plėvelę (galima dengti storu sluoksniu, nesudarant dėmių ir savaime išsilyginant, o įbrėžimai ant jos linkę savaime veržtis), atspari mechaniniam poveikiui, drėgmei, druskoms, rūgštys ir šarmai po džiovinimo
Efektyviai įsiskverbia į mažiausius plyšius, išstumdamas vandenį iš įtrūkimų, plyšių ir sujungimų tarp kėbulo plokščių, sudaro vandeniui atsparų sluoksnį
Nepraranda savo savybių esant itin aukštai temperatūrai &ndash nesilupa ir saugiai laikosi ant įkaitusio paviršiaus
Neutralus metalams, plastikams, gumoms ir dažų dangoms
Atsparus itin žemai temperatūrai, išlaiko plastiškumą ir netrūkinėja
Jis pasižymi garsui nepralaidžiomis ir antivibracinėmis savybėmis, todėl žymiai sumažina kelio triukšmą ir kėbulo elementų vibraciją, taip padidindamas vairavimo komfortą
Deklaruojamos savybės įgyjamos visiškai išdžiūvus
Naudojimas: prieš tepant produktą paviršius turi būti kruopščiai nuvalytas nuo rūdžių, nešvarumų ir dulkių, riebalų, alyvos ir kitų organinių teršalų
Riebalams pašalinti rekomenduojame naudoti stabdžių valiklį
Siekiant geriausių rezultatų, produktą rekomenduojama tepti kambario temperatūroje
Produktas naudojamas purškimo pistoletu su kompresoriumi, esant 2&ndash 8 barų slėgiui (priklausomai nuo norimo purškimo smulkumo)
Prieš naudojimą balioną gerai suplakite
Supylę produktą į purškimo indą, nedelsdami uždarykite balionėlį, nes ant produkto paviršiaus labai greitai susidaro plėvelė
Purškite iki 1,5 mm sluoksniu maždaug 20 - 30 cm atstumu nuo paviršiaus
Atsparumas dilimui ir korozijai didėja didėjant dangos storiui
Dėl šios priežasties purškimo procesą reikia pakartoti vieną ar du kartus po trumpo (1-2 min.) džiūvimo
Norint gauti vienodą dangą ir nepalikti neapdorotų vietų, purkšti reikia skersai
Danga nėra toliau dažoma
Priklausomai nuo sluoksnio storio ir oro sąlygų, automobilis vėl pasiruošęs važiuoti maždaug po 2 valandų
Galutinis džiovinimas trunka 12-24 valandas
Informacija | |
---|---|
Gamintojas | MANNOL |